Meeting & Events Drachten
Feestdagen 2024
Vier de feestdagen!
Op zoek naar de ideale locatie voor de feestdagen? Ervaar de magie van kerst bij Van der Valk Hotel Drachten. Kom bij ons feestelijk ontbijten, lunchen, dineren en/of borrelen. Wij verwelkomen u graag en organiseren alles van A tot Z voor u, zodat jullie kunnen ontspannen en genieten. Bespreek de mogelijkheden met ons Meeting & Events team!
Buffetten
Feestlocatie met buffet
Bent u op zoek naar een sfeervolle feestlocatie in Drachten? Van der Valk Hotel Drachten biedt veelzijdige zalen en uitgebreide culinaire mogelijkheden voor elk soort evenement, of het nu een verjaardagsfeest, bruiloft, bedrijfsuitje of familiereünie betreft. Onze zalen zijn aanpasbaar naar uw voorkeur en uitgerust met moderne voorzieningen om van uw feest een onvergetelijke ervaring te maken.
Vergaderlocatie Noord-Nederland
Zakelijke bijeenkomsten
Met onze centrale ligging in Noord-Nederland zijn wij de ideale uitvalsbasis voor zakelijke bijeenkomsten, trainingen, seminars en vergaderingen. Ons Meeting & Events team staan voor u klaar om samen met u de gewenste bijeenkomst samen te stellen!
Feest, receptie, bruiloft
Feestlocatie
Ook voor een besloten familiefeest, verjaardag, bruiloft of receptie bent u bij ons aan het juiste adres! Breid uw feest uit met één van de smaakvolle buffetten en drankenarrangementen. Neem contact op met de afdeling Meeting & Events voor de mogelijkheden!
Reserveer nu
Groepsaanvraag hotelkamers
Bent u op zoek naar een prettig verblijf voor een groot gezelschap? Bij Van der Valk hotel Drachten is het mogelijk om voor een grote groep hotelkamers te reserveren. Wij hebben verschillende hotelkamers, zoals de standaardkamer, comfort kamer, mindervalide kamer, wellness suite en een appartement.
Vergaderlocatie Friesland
Vergaderruimte in Drachten
Bent u op zoek naar een vergaderlocatie in Friesland voor uw volgende zakelijke bijeenkomst? Dan is Drachten dé perfecte plek! Gelegen in het hart van Noord-Nederland biedt Van der Valk Hotel Drachten de ideale vergaderruimte voor al uw zakelijke evenementen, van vergaderingen en trainingen tot seminars en bijeenkomsten.
Kies uw
Personeelsuitje
Bent u nog op zoek naar een geschikte locatie voor een personeelsuitje, dan is Van der Valk Hotel Drachten een uitstekende keuze! Met zijn prachtige ligging in het hart van de provincie biedt het hotel, samen met de omgeving, tal van mogelijkheden voor leuke en originele personeelsuitjes.
Condoleance locatie Friesland
Condoleance in Drachten
Het verliezen van een dierbare brengt verdriet en leegte met zich mee. Maar er zijn helaas ook een hoop dingen die geregeld moeten worden. Als u op zoek bent naar een mooie en rustgevende locatie om na de uitvaart bij elkaar te komen voor een condoleance, dan bent u bij Van der Valk Hotel Drachten in goede handen.
Zalen voor diverse doeleinden
Multifunctionele zalen
Voor iedere gelegenheid bieden wij dé perfecte ruimte! Met 9 multifuntionele zalen (waarvan 3 boardrooms) zijn wij de locatie voor bijeenkomsten, feesten en evenementen met gezelschappen van 2 tot 240 personen! Bespreek de mogelijkheden met ons Meeting & Events team. Alvast even rondkijken? Bekijk hier onze virtuele tour!
Bij Van der Valk Hotel Drachten begrijpen we dat de juiste muziek de toon kan zetten voor een onvergetelijk evenement. Wij bieden u graag professionele en getalenteerde artiesten voor tijdens uw evenement. 050 Agency is één van onze partners die wij graag inschakelen voor de muzikale invulling van uw evenement.
Kies uw
Receptie en feest arrangementen
Wees welkom bij Hotel Drachten voor een besloten familiefeest, een verjaardagsfeest, uw bruiloft, een receptie of een andere gelegenheid. Met onze 10 multifunctionele zalen (waarvan 3 boardrooms) bieden wij een breed scala aan mogelijkheden!
Vier de liefde
Vier uw bruiloft bij Van der Valk
Met zowel een prachtig hotel als mooie zalen en een gezellige brasserie kunnen wij vrijwel voor iedereen een prachtige bruiloft naar wens creëren. Samen met ons creatieve salesteam bespreken wij graag alle opties, zodat wij voor u de perfecte bruiloft kunnen organiseren!